abonneer nu
stoel logo
UIT+Cultuur
meppelercourant.nl
19-01-2018 20:15
Godzijdank, hij is weer terug in de theaters: Niels van der Laan! En alsof dat nog niet genoeg is, keert ook Jeroen Woe weer te...
25-01-2018 20:15
Zangeres Esther Groenenberg brak door met de grote Youtube-hit ‘Oh meisje’ en leverde sindsdien drie pareltjes van albums a...
03-02-2018 20:15
Alles achter je laten en vertrekken: wie heeft er niet ooit stiekem van gedroomd? ‘VAMOS!’ is een musicalcomedy geïnspiree...
09-02-2018 20:15
Stevige grappen, rake typeringen, relativeringen en mopperige terzijdes waarbij enig welgemeend moralisme heel goed past. Erik ...
meer over: Echtpaar Schelhaas: 'Het leven komt zoals het komt'
19-01-2018 om 19:26
Scheerwolde - Willem Schelhaas (72) kijkt op zijn briefje. Hoe laat moest hij De Wielewaal vandaag ook al weer openen? 'O, kwart voor vier. Ik dacht kwart over vier. Vind je het goed als ik er even naartoe loop?', zegt hij ietwat verontschuldigend.
ignore touch
19-01-2018 om 17:40
Meppel - Veel mensen denken dat zij gelukkig worden als zij een grote prijs winnen in een loterij. Maar worden zij dat ook echt? Uit onderzoek blijkt dat de toename van geluksgevoel na een...
ignore touch
19-01-2018 om 16:06
Staphorst - De gemeenteraad van Staphorst neemt het initiatief voor de plaatsing van windturbines.
ignore touch
19-01-2018 om 15:41
Dalfsen - Een probleem, vraag of klacht oplossen is de belangrijkste taak van de ombudscommissie in de gemeente Dalfsen.
ignore touch
19-01-2018 om 15:00
Havelte/Meppel - Nicky Corts, pluimveehoudster langs de A32 op de grens van Meppel en Havelte, is genomineerd voor de titel Vrouw in de Media voor Drenthe.
ignore touch
19-01-2018 om 14:28
Zuidwolde - Drie organisaties hebben elkaar in Zuidwolde gevonden om samen de Maand van de Spiritualiteit vorm en inhoud te geven.
ignore touch
19-01-2018 om 14:02
Rouveen - Een werkgroep uit Rouveen pleit voor een evenemententerrein in de driehoek Schipgravenweg / Korte Kerkweg aan de rand van het dorp.
ignore touch
19-01-2018 om 13:36
Meppel – De weerstand vanuit de buurt tegen de plannen aan de Kromme Elleboog blijft groot.
ignore touch
19-01-2018 om 13:19
Meppel - Vrouwen van Nu afdeling Meppel heeft donderdag de jaarvergadering gehouden in De Poele.
ignore touch
19-01-2018 om 12:46
Zuidwolde - Gemeente De Wolden mocht donderdagmiddag de titel voor ‘Best Bestuurde decentrale overheid’ niet mee naar Zuidwolde nemen.
ignore touch
19-01-2018 om 12:15
Vollenhove - In Vollenhove wordt nagedacht om de geplande vervanging van de openbare verlichting anders in te vullen door gebruik te maken van de laatste technische mogelijkheden.
ignore touch
19-01-2018 om 11:19
Diever – Westerveld staat voor een enerverend jaar. Dat kondigde burgemeester Rikus Jager woensdag aan in zijn nieuwjaarsrede.
ignore touch
19-01-2018 om 17:11
Staphorst - Na acht seizoenen AZSV kiest trainer Dennis van Toor voor een nieuw avontuur. Niet dat ze genoeg van hem hadden in Aalten. Integendeel. Er had gerust een negende of tiende seizoen aan...
  • ignore touch

    Valentina Tóth speelt in Blokzijl

  • ignore touch

    Vlooienmarkt in Diamanthal

  • ignore touch

    Syrische vluchtelingen exposeren

  • ignore touch

    Franse chansonnier verzorgt jaaropening Kunst- en Cultuursalon

Steenwijk - Valentina Tóth, een van Nederlands jonge toppianisten, doet haar masteropleiding in Brussel aan het Koninklijk Conservatoriumén aan het Rijks Instituut voor Toneel en Cultuurspreiding.
ignore touch
Meppel - De jaarlijkse kerstpuzzel in de bijlage Kerststad Meppel heeft bijna 1.000 oplossingen opgeleverd en nagenoeg alle puzzelaars wisten de letters op de juiste plaats te zetten. Ze kwamen...
( Advertorial )
Lage arbeidsproductiviteit, ziekteverzuim, ontevreden medewerkers en conflictsituaties zijn een paar voorbeelden waar werkgevers tegenaan lopen. Het gevolg van deze personele risico’s zijn hoge...
( Advertorial )
Vledder - Vledder kan zich opmaken voor zijn eigen ‘superbowl’. De Open Dag van het splinternieuwe horecacomplex het Meer heeft als hoogtepunt een publiekstrekker van internationale allure:...
( Advertorial )
Vernieuwen, onderscheiden en een unieke beleving aanbieden, wie wil dat niet? Als je in je café of restaurant niet je...
  • ignore touch

    Kia wil grenzeloos zijn voor iedereen

  • ignore touch

    AUTOTEST: 100-jarig erfgoed Mitsubishi een kernpunt

  • ignore touch

    Eclipse Cross: Stoer, slim en uitdagend

Breukelen - Kia presenteert op de Consumer Electronics Show (CES) 2018 in Las Vegas haar visie op de toekomst van mobiliteit.