abonneer nu
Service en bezorging

Klachten over de bezorging van de abonneekrant:
Heeft u de krant op maandag, woensdag of vrijdag na 18.00 uur nog niet ontvangen of een andere bezorgklacht, neem dan direct contact met ons op. Klachten kunt u doorgeven tijdens kantooruren van 08.00 uur tot 17.00 uur en uitsluitend op maandag woensdag en vrijdag van 18.00 tot 19.30 uur via 088 800 2071, U kunt uw vraag ook stellen via nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.

Klachten over de bezorging van de gratis editie
Meppeler Courant wordt op dinsdag gratis verspreid in Broekhuizen, De Schiphorst, De Wijk, Meppel, Nijeveen, Rogat, Wanneperveen.
U kunt een klacht indienen als u in een van bovengenoemde plaatsen woont. Woont u in een buitengebied of op een industrieterrein dan is bezorging van de krant niet vanzelfsprekend. U kunt in dat geval de digitale versie lezen. 

Ik ontvang de Huis aan Huis krant en heb een klacht.

Indien u de papieren krant hebt gemist, kunt u altijd de digitale editie lezen. Het archief is te vinden op dekrantvantoen

Abonnementswijziging:
Wilt u uw abonnementsgegevens wijzigen? Neem contact op met onze abonnementenafdeling via 088 - 800 2071 of nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.

Lees hier onze Privacy Statement

Kranten bezorgen:
Ben jij gëinteresseerd in een krantenwijk? Klik dan hier.