abonneer nu
Service en bezorging

Bezorging van de abonneekrant

Heeft u de krant op maandag, woensdag of vrijdag na 18.00 uur nog niet ontvangen of een andere bezorgklacht, neem dan direct contact met ons op via 088 800 2071. Klachten kunt u doorgeven tijdens kantooruren van 08.00 uur tot 17.00 uur. Op maandag, woensdag en vrijdag kan dit ook van 18.00 tot 19.30 uur. U kunt uw vraag ook stellen via nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.


Abonnementenservice

Wilt u uw abonnementsgegevens wijzigen, bijvoorbeeld vanwege een verhuizing? Neem dan contact op met onze abonnementenafdeling via 088 - 800 2071 of nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.

Lees hier onze abonnementsvoorwaarden en ons Privacy Statement.

Het archief van de Meppeler Courant is te vinden op de pagina Archief.


Bezorging van de gratis huis-aan-huiskrant

Meppeler Courant wordt op dinsdag gratis verspreid in Broekhuizen, De Schiphorst, De Wijk, Meppel, Nijeveen, Rogat en Wanneperveen. Woont u in een buitengebied of op een industrieterrein dan is bezorging van de krant niet vanzelfsprekend. U kunt in dat geval de digitale versie lezen. 

Indien u in het verspreidgebied woont en een klacht heeft over bezorging van de huis-aan-huiskrant, kunt u deze indienen via het klachtenformulier. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren. 


Krantenbezorger worden

We zijn regelmatig op zoek naar nieuwe bezorgers van de krant. Ben je gëinteresseerd in een krantenwijk? Klik dan hier.