abonneer nu
vinkje
DE STELLING
poll
Vertrouwen in coalitie
Het kabinet kan aan de slag. Na de langste formatie ooit wordt dit het meest groene kabinet in de parlementaire geschiedenis. Het regeerakkoord heeft de titel 'Vertrouwen in de toekomst' meegekregen. Onze stelling luidt: Ik heb vertrouwen in de nieuwe coalitie.
dossiers
Eenmaal in de 4 jaar vinden in Nederland verkiezingen voor de gemeentera...
Schiphol wil in de toekomst ongeveer 10.000 vluchten naar Lelystad Airpo...
Eenmaal in de 4 jaar vinden in Nederland verkiezingen voor de gemeentera...
Eenmaal in de 4 jaar vinden in Nederland verkiezingen voor de gemeentera...
Plus Artikelen
Meppel - In de bovenzaal van Herberg het Plein genoten kinderen zondagmo...
Zuidwolde - Muziek is waar het bij Leonoor Colenbrander (38) en Hendrik ...
Staphorst – De nooit opgeloste moordpartijen van de Bende van Nijvel i...
Steenwijk – Het is veel meer dan een koor, de Christelijke Oratorium V...
Meppel

Vernieuwde site Meppeler Courant online

Geplaatst op woensdag 30 januari 2013 13:40
  • ignore touch

    De website van de Meppeler Courant geeft u vanaf nu nog veel meer mogelijkheden. Het lokale en regionale nieuws is voortaan beschikbaar waar en wanneer u wilt. Niet alleen op de computer maar ook op de SmartPhone en op de Tablet. Exclusief voor u is er het spaarprogramma Select, waarmee u voor aanzienlijke kortingen kunt sparen voor allerlei producten en diensten van lokale winkeliers. Het nieuws uit uw regio op elk moment binnen handbereik. http://www.meppelercourant.nl/ © Webredactie Bru

pinterestmail

Meppel - De websites van Boom regionale uitgevers, waaronder die van de Meppeler Courant, krijgen vanaf woensdag 30 januari een nieuwe vormgeving. De vernieuwde website geeft de bezoeker vanaf woensdag meer mogelijkheden.

Het lokale en regionale nieuws is voortaan beschikbaar waar en wanneer de lezer dat wil; niet alleen op de computer maar ook op de smartphone en op de tablet. Bezoekers van de site hebben hierdoor het nieuws uit hun regio op elk moment binnen handbereik.

Exclusief voor de bezoekers is er het spaarprogramma Select, waarmee geregistreerde gebruikers voor aanzienlijke kortingen kunnen sparen voor allerlei producten en diensten van lokale winkeliers.

Bekijk dus alvast het promotiefilmpje over de vernieuwde website.De site is voor iedereen 10 dagen lang gratis te bezoeken, na registratie. Abonnees van de papieren krant hebben een brief gekregen, met daarin een code, waarmee ze zich op deze site kunnen registreren.

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'Meppeler Courant' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
REACTIES (32) Plaats een reactiereacties
profielfoto
30 Jan 2013 15:06
Henry Knoll
Site is echt mooi geworden , goed en overzichtelijk
profielfoto
30 Jan 2013 15:06
bert analbers
Mooie site, beetje nrc achtig
profielfoto
30 Jan 2013 15:41
joop stokkers
De nieuwe site ziet er geweldig uit.
profielfoto
30 Jan 2013 15:44
joop stokkers
De nieuwe site ziet er geweldig uit !
profielfoto
30 Jan 2013 16:25
Eef Burgwal
Onder het vertrouwde logo van de Meppeler Courant een verfrissende vormgeving met een scala aan mogelijkheden op deze geheel vernieuwde webside. Gefelicteerd en succes met deze prachtige regionale nieuwsite.
profielfoto
30 Jan 2013 16:50
Tom Lambrechts
De site ziet er geweldig uit.
profielfoto
30 Jan 2013 16:57
Staphorster boertje
MC Gefeliciteerd. Ziet er goed uit. Ook de regio indeling is handig.
profielfoto
30 Jan 2013 17:00
Marc Diepenmaat
Ziet er goed uit en nieuws is overzichtelijk bij elkaar en makkelijk te vinden. Gefeliciteerd !
profielfoto
30 Jan 2013 17:08
TM Jansen
Mooie opwaardering van deze site. Waarschijnlijk zal hierbij de kwaliteit van de reageerders ook opgewaardeerd worden. Hulde!
profielfoto
30 Jan 2013 17:13
Geert Tichelaar
Van harte met de geboorte van de nieuwe site.
hij ziet er echt goed uit!..
Lekker fris.

Hulde!..
profielfoto
30 Jan 2013 17:23
Daphne Eskes
Mooie website!
profielfoto
30 Jan 2013 18:09
dirk bakker
Gefeliciteerd redactie van de MC met het op pimpen van jullie site, ziet er gelikt uit.
profielfoto
30 Jan 2013 18:25
jack mulder
We hebben er even op moeten wachten, maar het resultaat mag er zijn.
profielfoto
30 Jan 2013 18:36
Bees Blazer
Het lokale stoeptegelnieuws achter een paywall.... Kijken hoe lang ze dat volhouden.

Site ziet er goed uit, dat wel. Het reageren gaat nog niet heel soepel. De knop blijft vrij lang 'hangen". (FireFox 19.0, WIN8)
profielfoto
30 Jan 2013 18:42
Betsy Wink
Jammer dat vandaag de code voor de abonnees nog niet werkt, maarhet ziet er mooi en overzichtelijk uit!
profielfoto
30 Jan 2013 19:21
Jack Visscher
Ziet er goed uit!!

ps. Het gebak was heerlijk.......
profielfoto
30 Jan 2013 19:28
Dirk Bakker
De echte Dirk Bakker schrijft zijn naam met hoofdletter.
profielfoto
7 Feb 2013 19:29
J. GEUZINGE
Hoe bedoel je DIRK BAKKER is het zo goed Joop G.
profielfoto
31 Jan 2013 09:53
Anita Kruijer
Wel aardig.Ik genoot meer van de vorige versie!
profielfoto
31 Jan 2013 14:26
J van der linde
Jammer de code werkt nog niet
profielfoto
31 Jan 2013 19:58
andre zuiderweg
website is mooi aangepast, maar niet echt vernieuwend in de markt. Helaas moet ik over 10 dagen 2 euro per week gaan betalen. Kansloos.
profielfoto
31 Jan 2013 21:25
San Gar
Elke krant heeft een gratis website maar bijna al het nieuws er gratis erop.

Waarom denken jullie dat mensen 2 euro in de week ervoor gaan betalen ?
profielfoto
1 Feb 2013 17:29
Dirk Bouwknegt
Mooie site, petje af.
profielfoto
3 Feb 2013 14:20
H.A. Esselbrugge
Zijn we weer blij mee. Kan ik in het buitenland ook kijken . Prima toch.
profielfoto
3 Feb 2013 15:47
Mind Gem
Lijkt me dat het hier rustig gaat worden na 10 dagen.
profielfoto
4 Feb 2013 21:37
B.K Zwartsenburg
Mooie webside. Lokaal- en regio nieuws nu "inter"nationaal te volgen.
Gefeliciteerd.
profielfoto
7 Jun 2013 13:24
P.J. Drent
Waar komt dat 2 euro verhaal vandaan.De bezorging is een puinhoop en op internet heb ik nog geen artikel kunnen lezen. Ze kunnen de BOOM in.
profielfoto
7 Jun 2013 13:24
P.J. Drent
Waar komt dat 2 euro verhaal vandaan.De bezorging is een puinhoop en op internet heb ik nog geen artikel kunnen lezen. Ze kunnen de BOOM in.
profielfoto
7 Jun 2013 13:25
P.J. Drent
Waar komt dat 2 euro verhaal vandaan.De bezorging is een puinhoop en op internet heb ik nog geen artikel kunnen lezen. Ze kunnen de BOOM in.
profielfoto
7 Jun 2013 13:30
P.J. Drent
Waar komt dat 2 euro verhaal vandaan.De bezorging is een puinhoop en op internet heb ik nog geen artikel kunnen lezen. Ze kunnen de BOOM in.
profielfoto
7 Jun 2013 13:31
P.J. Drent
Waar komt dat 2 euro verhaal vandaan.De bezorging is een puinhoop en op internet heb ik nog geen artikel kunnen lezen. Ze kunnen de BOOM in.
profielfoto
7 Jun 2013 13:33
P.J. Drent
Waar komt dat 2 euro verhaal vandaan.De bezorging is een puinhoop en op internet heb ik nog geen artikel kunnen lezen. Ze kunnen de BOOM in.
LAAT EEN BERICHT ACHTER